Projekty UE

 „Kochmański Sales Service Sp. z o.o. otrzymał dofinansowanie w ramach programu "μGranty B+R dla przedsiębiorstw" współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa I. Komercjalizacja wiedzy, Działanie: 01.01. Ekspansja przez innowacje.

 

Całkowita wartość  projektu: 200 000,00 PLN

 

Całkowita wartość dofinansowania: 150 000,00 PLN”

 

Tytuł projektu:  „Zastosowanie i optymalizacja nowej energooszczędnej metody produkcji aquafaby, będącej zamiennikiem białka jaja kurzego w produktach spożywczych.”

 

Celem projektu jest przeprowadzenie kompleksowych badań badawczo-rozwojowych nad opracowaniem energooszczędnej metody produkcji funkcjonalnej aquafaby będącej dodatkiem do produktów spożywczych.

 

 

___________________________________________________

OPIS PRZEDSIĘWZIĘCIA:

KOCHMAŃSKI SALES SERVICE Sp. z o.o. w ramach przedsięwzięcia planuje uruchomić produkcję i wprowadzić na rynek produkty naturalne, w tym ekologiczny majonez wegański, który zostanie wyprodukowany z dodatkiem aquafaby (wywar z ciecierzycy-zamiennik jaja kurzego). W ramach przedsięwzięcia zaplanowano stworzenie linii produkcyjnej ekologicznego majonezu wegańskiego BIO oraz wegańskiego majonezu klasycznego i majonezu z czosnkiem, efektem czego będzie wprowadzenie ww. produktów do obrotu hurtowego i detalicznego.

 

Cel przedsięwzięcia:

Celem inwestycji KPO w ramach przedsięwzięcia jest przyspieszenie inwestycji prywatnych sektora MŚP.

 

Grupy docelowe:

Odbiorcy hurtowi, sieci handlowe, odbiorcy detaliczni

 

Wartość brutto przedsięwzięcia: 333 568,37 zł

Wartość netto przedsięwzięcia: 271 193,80 zł

Wartość dofinansowania z UE: 135 596,90 zł

 

Efekty/produkty:

Efektem realizowanego przedsięwzięcia jest linia technologiczna wegańskiego majonezu BIO, klasycznego i z czosnkiem.

W ramach realizacji przedsięwzięcia zostanie wytworzony nowy, ekologiczny produkt (wegański majonez BIO, klasyczny i z czosnkiem) i zostanie on wprowadzony przez wnioskodawcę do obrotu hurtowego i detalicznego, co spowoduje dotarcie do nowych klientów, nie będących dotychczas w bazie wnioskodawcy.